loading...
دانلود سرا
پویا نادرزاده بازدید : 666 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

17804091546397978641 دانلود سریال ساخت ایران   تمام قسمت ها

کارگردان : محمد حسین لطفی

موضوع : اجتماعی

مدت : ۸۴ دقیقه

بازیگران : محمدرضا گلزار ، امین حیایی ، فرهاد اصلانی ، گوهر خیراندیش ، بهنام تشکر ، بهاره رهنما و الیکا عبدالرزاقی

خلاصه : محسن دزد خرده پایی است که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال است . وی کیف مرد مجروح را می رباید و تصمیم می گیرد با مدارک درون کیف زندگی تازه ای برای خود رقم بزند.

پویا نادرزاده بازدید : 816 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

98527079703464777338 فیلم گشت ارشاد دانلود رایگان

خلاصه داستان:سه جوان از جنوب شهر تهران برای به دست آوردن پول دست به کارهای خلاف می زنند و در این بین گریزی نیز به کارهای گشت ارشاد می زنند تا مردم را سر کیسه کنند. اما این کارها برایشان به زودی دردسرهای بزرگی به همراه خواهد داشت…

جهت دانلود به مشاهده ادامه مطلب مراجعه کنید …

قابل توجه بازدیدکنندگان محترم …

این فیلم هنوز پخش و توزیع نشده است . لینک دانلودی از معرفی این فیلم و تیزری از قسمت های این مجموعه بر روی سایت قرار گرفته است .

شکیبا باشید .

دانلود با حجم ۳ مگابایت

پویا نادرزاده بازدید : 574 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Strong 2.jpg
پس گذشت مدت کمی بالاخره نسخه دوم بازی جنگ های صلیبی در سایت میهن دانلود قرار گرفت.
این بازی در سال 2005 در ماه اوریل منتشر شد. این بازی در اصل از هسته اصلی بازی قدرت گرفته است. در این نسخه اصلاحات بسیاری انجام گرفته است و گرافیک بازی بالا تر رفته است اما خیلی از علاقه مندان این بازی استراتژی بر این عقیده اند که نسخه اول بهتر از نسخه دوم و نسخه سوم بهتر از هر دو نسخه هست که بزودی نسخه سوم هم می توانید از سایت میهن دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.
اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که در میان ملت های قدرتمند دیگر هست و باید با تدبیر و اندیشه خود شهر خود را گسترش داده منابع را به وسیله ساختمان های مختلف مانند چوب بری مزرعه و معدن های مختلف جمع اوری کنید و به ساخت یک قلعه بپردازید و وقتی به قدرت دفاعی خود اطمینان پیدا کردید با نیرویی که ساخته اید با استفاده از منجنیق دیوار شهر رقیب خود را خراب کرده و با نیرو های خود به شهر ان ها خماه کنید و لرد ان ها را کشته و در جنگ پیروز شوید.

برخی از ویژگی ها و عکس ها در ادامه مطلب

پویا نادرزاده بازدید : 2202 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Stronghold legends.jpg
بالاخره نسخه سوم بازی جنگ های صلیبی هم می توانید از سایت میهن دانلود به طور کاملا رایگان دریافت کنید.
این نسخه از بازی هم مانند نسخه های قبلی از هسته اصلی بازی قدرت می گیرد. به عقیده خیلی از علاقه مندان بازی های استراتژیک این بازی از تمام نسخه های قبلی بهتر است. گرافیک بسیار بالای بازی یکی از ویژگی هایی هست که موجب محبوبیت این بازی شده است . در این نسخه اصلاحات بسیار زیادی انجام شده است و نژاد ها و سربازان و خانه های مختلف به این بازی افزوده شده است .
این بازی هم مانند دیگر بازی های استراتژیک هست که به صورت داستانی و مولتی پلیر انجام میگیرد . اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که باید یک نفر را نجات داده و با او به به ساخت قلعه نیمه تمام خود بروید در این راه با سختی های بسیار زیادی روبرو می شوید که باید با تدبیر و اندیشه خود بر ان ها غلبه کنید.
برخی از ویژگی های و عکس های بازی در ادامه مطلب
پویا نادرزاده بازدید : 493 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود بازی قدیمی جنگ های صلیبی Stronghold: Crusader

به همراه لینک های کمکی از سرور های Fileserve , MediaFire,Rapidshare


نام بازی: Stronghold Crusader
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
سال انتشار: 2002
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: FireFly Studios
حمایت توسط : FireFly Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

قصد معرفی و ارائه یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین بازی های منتشر شده در دنیای گیم را داریم.نام این بازی Stronghold: Crusader بوده و از سری بازی های جنگ های صلیبی هست.قطعا این سری از بازی ها را به یاد دارید. جنگ‌های صلیبی (به انگلیسی: Stronghold: Crusader) یکی از بازی‎های سری استراتژی قلعه، ساخت استودیوی فایرفلای بود که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد.این بازی دارای گرافیک بالایی نبود اما طرفداران زیادی پیدا کرد و با استقبال زیادی روبرو شد.برخی از شخصیت ها خاطره انگیز این داستان و بازی میتوان به : کمان دار ، نیزه دار ، شمشیرزن ، تبرزین دار ، گرز دار ، تیرانداز ، شوالیه ، سوارکار عرب ، کماندار عرب ، شمشیرزن عرب ، آتش انداز عرب ، برده و ریچارد شیردل ، صلاح‌الدین ایوبی ، فردریک بارباروسا ، سلطان ، خلیفه ، وزیر ،پیگ ، رَت ، اسنیک ، ولف ، شاه فیلیپ ، امیر ، نظیر ،داروغه ناتینگهام ، آبوت استلینگ و. ... اشاره کرد.

دانلود رایگان بازی Stronghold Crusader به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب
...
پویا نادرزاده بازدید : 444 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold 3

به همراه لینک های کمکی از سرور های Fileserve , MediaFire,Rapidshare
نسخه تست شده همراه با کرک کامل SKIDROW


نام بازی: Stronghold 3
پلتفورم : pc
ژانر: Real-Time Strategy
سال انتشار: 26.10.2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SouthPeak Games
حمایت توسط : FireFly Studios
درجه بندی سنی : +16
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه کامل و تست شده ی بازی جدید و فوق العاده ی جنگ های صلیبی 3 همراه با کرک ، برای کاربران میهن دانلود آماده شده است . بازی در تاریخ 26 اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی SouthPeak Games منتشر شد .ساخت این بازی زیبا بر عهده ی استودیوی بازی سازی FireFly Studios است .در جنگ های صلیبی سه ، سازه ها یا همان قلعه ها به صورت قابل توجهی بهبود یافته است .کنترل های جدید و فوق العاده به گیمر این امکان را می دهد تا کنترل بی سابقه ای قبل از قرار دادن قلعه ها داشته باشد.این ویژگی سبب میشود تا پادشاهی خود را به بهترین وجه ایجاد و با برنامه ریزی های خود و بازی و تاکتیک های تعریف شده بازی را پیش بگیرید.در بازی استفاده از دیوار های بتونی را فراموش نکنید ! از آن ها محافظت کنید تا زمانی که توسط دشمنان شما تخریب شوند.شخصا خلاقیت ها و نبوغ بسیاری را در این بازی مشاهده کردم .توسط قسمت ویژه ای که بازی برای گیمر مهیا کرده است میتوان طیف وسیعی از امکانات و تاکتیک های شگفت انگیز را مشاهده و اجرا کرد.گیمر در لحظه لحظه ی بازی وظیفه دارد تا سربازان خود را آماده ی دفاع توسط تاکتیک های باور نکردنی را دارد.یکی از این تاکتیک ها حمله در شب است. در این تاکتیک سربازان شما دیده نمیشوند.موتور گرافیکی این بازی تحسین برانگیر هست.

دانلود بازی زیبای Stronghold 3 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب..
پویا نادرزاده بازدید : 275 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود مسابقه فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید جام باشگاه های اروپا Bayern Munich vs Real Madrid HD
| مسابقه فوتبال جام باشگاه های اروپا - بایرن مونیخ و رئال مادرید 17.4.2012 با کیفیت HQ |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

| این مسابقه از شبکه العربیه می باشد |

| خلاصه بازی + گل های بازی در لینک جداگانه |

افتخار داریم سری مسابقات حساس مرحله نیمه نهایی و فینال فصل 2011- 2012 جام باشگاه های اروپا را برایتان آماده کنیم.در این پست مسابقه حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید را برایتان آماده دانلود نموده ایم.
در آغاز مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب در ورزشگاه آلیانس آره‌نای شهر مونیخ، بایرن با نتیجه 2 بر یک رئال مادرید را شکست داد.
شاگردان هانیکس در دقیقه 17 توسط ریبری به گل دست یافتند تا هواداران بایرن به پیروزی امیدوار شوند. دو تیم در پایان نیمه اول با همین نتیجه به رختکن رفتند تا اینکه مسعود اوزیل در دقیقه 53 گل تساوی رئال مادرید را به ثمر رساند.
پس از این گل بایرن که در خانه بازی می‌کرد بر حملاتش افزود تا با پیروزی میدان را ترک کند. این اتفاق سرانجام در دقیقه 90 رخ داد و ماریو گومز دروازه کاسیاس را برای دومین بار گشود تا بایرن در آخرین لحظات به پیروزی برسد.
خلاصه مسابقه در دو نیمه و گل های بازی با کیفیت HD برای دانلود آماده شده اند

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
پویا نادرزاده بازدید : 354 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود بازی کامپیوتری Battlefield Play4Free 1.24




نام بازی: Battlefield Play4Free 1.24
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
تاریخ انتشار جهانی : 2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 2011
تاریخ انتشار در اروپا : 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : مولتی پلیر
مد مولتی پلیر : نت
حمایت توسط : EA Digital Illusions CE
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Battlefield Play4Free 1.24 عنوانی جدید از سری بازی های بتلفیلد است که به نسخه اخیر این بازی یعنی بتلفیلد 3 بر می گردد.درست چندی پیش بود که کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرد که بازی Battlefield Play4Free 1.24 برای PCs اعلام حضور پیدا کرده است .این در حالی است که این بازی گیمر را به سمت سری بازی های بتلفیلد آن هم به صورت کاملا رایگان و آنلاین سوق می دهد.جا دارد نقدی کوتاه از سری قبلی بتلفیلد که ارتباط تنگاتنگی با Battlefield Play4Free 1.24 را دارد بیان کنیم :در بازی بتلفیلد 3 ، يک سرباز امريکايي به نام بلک برن وقتي که به هوش مي آيد خود را به يک صندلي بسته شده مي يابد و متوجه مي شود توسط افرادي از پنتاگون دستگير شده است. اين افراد با بازجويي از بلک برن مي خواهند متوجه بشوند تروريست هاي روسي در کي و کجاي امريکا قصد دارند سومين بمب هسته اي خود را منفجر بکنند. آنها مي دانند که اطلاعات مربوط به مکان و زمان اين انفجار در گوشه اي از خاطرات بلک برن است و سعي دارند با واکاوي خاطرات بلک برن به اين اطلاعات پي ببرند. داستان بازي بسيار جالب است و پر است از غافلگيري و اتفاقات غير منتظره و اين داستان زماني جالب تر مي شود که همراه با يک روايت موازي از افرادي که توسط پنتاگون مامور به پيدا کردن اين بمب ها هستند همراه مي شود. شايد تنها ايرادي که مي توان به اين داستان گرفت، پايان آن باشد که بي شباهت به يک فيلم هاليوودي نيست و يکي از عواملي که بشدت در اين بازي خودنمايي مي کند اين است که شخصيت پردازي درست و بسيار واقع گرايانه سربازان است. در يکي از لحظات اين بازي که در روستاي اراج(همان جايي که دوغش معروف است) اتفاق مي افتد بلک برن در حالي که سوار بر جيپ جنگي در کنار هم رزمان خودش است و به صورت سرباز رو به رويش که خواب است نگاه مي کند. ناگهان جيپ تکاني مي خورد و سرباز با وحشت از خواب مي پرد و ابتدا به ساعت و سپس به بلک برن خيره مي شود و مي گويد: 34 دقيفه خواب بودم .چه خواب زيبايي مي ديدم داشتم تو خواب ميلک شيک وانيلي مي خوردم مي دانيد تعبيرش چيه. از اين لحظات در بازي کم نيست و ارزش بالاي داستان بازي به علت وجود همين لحظات جالب است که از بسياري از عناوين رقيب آنرا متمايز مي کند.در بازی Battlefield Play4Free 1.24 گیمر می تواند بین دو تیم به رقابت بپردازد . جنگ بین ایالات متحده و روسیه هست .بازی دارای ترکیبی از تمامی المنت های سری های قبلی بازی بتلفیلد است .مانند : نقشه هایی از Battlefield 2 ،سلاح ها و تحهیزات نظامی از بازی Battlefield: Bad Company 2 !! بازی Battlefield Play4Free 1.24 یک شوتر قوی همراه با تکنولوژی ، گیم پلی فوق العاده همراه با جنگ های بی نظیر بین 32 نفر گیمر است .در نهایت باید بگویم بازی Battlefield Play4Free 1.24 یک شوتر عالی برای طرفداران بازی های اکشن میباشد .
پویا نادرزاده بازدید : 314 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
 دانلود انیمیشن اسکوبی دو موسیقی خوناشام Scooby Doo Music of The Vampire 2012 WS VODRiP

| انیمیشن Scooby-Doo Music Of The Vampire 2012 |

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare,Fileserve |

زبان : انگلیسی
ژانر : انیمیشن
سال انتشار :2012
کیفیت : خوب DVDRip
فرمت: Mkv
زیرنویس فارسی : ندارد

داستان :
اسکوبی در یک فستیوال خوناشام شرکت می کند اما انگار یک خوناشام واقعی وجود دارد که قصد دارد جشن را خراب کند.مشکل اصلی اینجاست که خوناشام Dephne را به عنوان عروس خود انتخاب کرده است

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
پویا نادرزاده بازدید : 249 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود عکس حيوانات Animals Wallpapers 04

با درخواست کاربران عزيز در جهت قرار دادن عکس هاي مختلف و متفاوت ، تصميم گرفتيم در اين زمينه فعاليت خود رو بيشتر کنيم ، اميد است اين مجموعه ها مورد پسند شما واقع شود.در اين پست براي شما عزيزان مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا از حيوانات را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده و اين تصاوير در سايز 960*1280 پيکسل تهيه شده است.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 20 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد ، همچنين طراحان خوش ذوق ميتوانيد از اين تصاوير در طراحي هاي خود استفاده کنند.منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد.
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
پویا نادرزاده بازدید : 275 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی ایکس باکس The Witcher 2 Assassins of Kings

Region: FREE

نام بازی: The Witcher 2 Assassins of Kings
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
تاریخ انتشار جهانی : 05/04/2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 05/04/2012
تاریخ انتشار در اروپا : 05/04/2012
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Warner Bros. Interactive
مد بازی :
حمایت توسط : CD Projekt
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

شاید در نگاه اول داستانی کلیشه ای را داشته باشیم داستانی که در اکثر بازی های قدیمی روایت می شود، جنگی رخ داده است و یک قهرمان در میان سربازان پیدا می شود، قهرمانی که از قدرت های ما فوق طبیعت تبعیت می کند. قهرمان این نوع داستان ها با پیروزی در جنگ به احتمال زیاد به عنوان جانشین بعدی پادشاه انتخاب می شود و یک باره ثروتمند می گردد.
ادامه ی نقد بازی The Witcher 2 Assassins of Kings به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

پویا نادرزاده بازدید : 276 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Adobe Photoshop CS6 Beta
| دانلود رایگان نسخه جدید حرفه ای ترین و قدرتمند ترین نرم افزار ویرایش تصویر در جهان |
در این پست وب سایت میهن دانلود جدید ترین نسخه نرم افزار معروفی را با عنوان Adobe Photoshop برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار قوی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش تصویر در سراسر جهان می باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی است. این برنامه ابزاری بسیار قدرتمند و دقیق برای گرافیست ها و عکاسان حرفه ای به شمار می رود و یک گرافیست هيچ گاه در محيط آن احساس کمبود ابزاري را نمیکند زیرا در آن به تمام ابزارهای مورد نیاز خود برای ویرایش عکس دسترسی دارد. شرکت ادوب هر بار که ورژن جدیدی از این نرم افزار را منتشر می کند قابلیت هایی را نیز به آن اضافه می نماید و در کنار آن معایبی را که در نسخه های قبلی وجود داشته به طور کامل بر طرف می کند. از امکانات جدید نسخه CS6 میتوان به مواردی همچون اضافه شدن ابزارهای کشیدن نقاشی حرفه ای، ارتقا قسمت کار با برنامه های موبایل، بهبود ابزار های رسم، امکان جدید تغییر خودکار لنز دوربین که میتوان از آن برای افزایش کیفیت عکس های که با دوربین های معمولی گرفته شده استفاده کرد، بهبود ابزارهای ساخت تصاویر HDR، کامل تر شدن ابزارهای قسمت طراحی عکس، بهبود فیلترها، اضافه شدن ابزارهای مخصوص عکاسان مانند تبدیل حرفه ای عکس های رنگی به سیاه و سفید و بلعکس، بهبود لایه ها و ... اشاره کرد. برای اینکه شما به تمام ابزارها و لوازم ویرایش تصویر دسترسی داشته باشید بهترین گزینه استفاده از این نرم افزار می باشد. همچنین سرعت اجرا و کار در محیط این نسخه نیز نسبت به نسخه های قبلی افزایش قابل توجهی داشته است. از دیگر امکانات این برنامه قابلیت ویرایش فریم های فایل های ویدیویی با فرمت های مختلف و علاوه بر آن ساخت و ویرایش کامل اجسام سه بعدی با ابزارهای بسیار پیشرفته می باشد که این دو امکان در نسخه CS5 هم وجود داشت اما در این نسخه ابزارهای آن بسیار پیشرفته تر شده است. اين برنامه نيز مانند اکثر محصولات شرکت ادوب قابليت سازگاري و ارتباط با ساير نرم افزارهاي اين شرکت را دارد و شما قادريد تا در صورت نياز به استفاده از نرم افزارهايی مانند Premiere و After Effects‌ و ... به راحتي از طريق این نرم افزار با آن ها ارتباط برقرار کنيد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
پویا نادرزاده بازدید : 258 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود ويندوز ايکس پي Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition December 2011

آپديت کامل تا آوریل 2012 | Bootable | پشتيباني از درايور SATA | قابل نصب بر روي لپ تاپ

در این پست وب سايت ميهن دانلود جديد ترين آپديت ويندوز ايکس پي را که تا اواسط ماه آوریل 2012 آپديت شده را برايتان آماده کرده ايم. ويندوز ایکس پی نسخه Student يا دانش آموز از لحاظ ويژگي هاي معمولي و ظاهري کاملآ مشابه يک ويندوز ايکس پي نسخه Professional است اما از لحاظ ساختاري نسبت به آن داراي چند ويژگي برتر مي باشد. در واقع شما پس از نصب ويندوز ايکس پي براي انجام کارهاي خود بايد چندين نرم افزار مختلف را نيز نصب کنيد چه بسا که ممکن است حجم اين نرم افزارها بسيار بالا باشد و امکان دانلود آنها از اينترنت وجود نداشته باشد و يا نتوانيد نرم افزار مورد نظرتان را رجيستر کنيد. اين در حالي است که اين ويندوز خود شامل جديد ترين کامپوننت هاي مورد نياز شما مي باشد و از قبل چندين نرم افزار بسيار معروف که درصد بسيار زيادي از کاربران پس از نصب ويندوز آنها را نيز نصب مي کنند درون ويندوز قرار گرفته است و ديگر نيازي نيست که شما آنها را نصب کنيد. همچنين از ديگر ويژگي هاي اين ويندوز پشتيباني از درايور SATA است که دارندگان لپ تاپ ها به راحتي ميتوانند اين ويندوز را برروي لپ تاپ خود نصب کنند که اين در حال است يک ويندوز ايکس پي معمولي از اين درايور پشتيباني نمي کند. ويندوزي که در اختيارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر اين شما مي توانيد تنظيمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتيشن نصب ويندوز ، فرمت پارتيشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ويندوز انجام دهيد. از ديگر ويژگي هاي اين ويندوز ميتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نيازي به وارد کردن سريال در هنگام نصب ويندوز و فعال ساز نخواهد داشت و همچنين شما ميتوانيد بدون غير فعال شدن ويندوز خود، آنرا آپديت کنيد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...


نرم افزارهایی که به این ویندوز اضافه شده عبارتند از:
i- Framework all in one 2.0 - 4.0
i- Internet explorer 8
i- Windows media player 11
i- Directx 9 Runtimes June 2011
i- Directx Managed Code 1.1.0
i- c++ runtimes 2005 & 2008 & 2010
i- Shockwave 11.6.3.634
i- Flash activeX 11.2.202.228
i- Java 7.0 update 4 build 19
i- winrar 4.11

فايل ها و نرم افزارهاي غير ضروري که از اين ویندوز حذف شده عبارتند از:
i- Music Samples
i- Tour
i- Windows messenger

پوشه هاي غير ضروري که از اين ويندوز حذف شده عبارتند از:
i- SUPPORT
i- VALUEADD
i- DOCS
i- WIN9XMIG
i- WIN9XUPG
i- WINNTUPG

توجه:
همانطور که هر ماه مشاهده مي کنيد ميهن دانلود جديد ترين آپديت ويندوز ايکس پي را که بدون دستکاري توسط گروه BIE منتشر مي شود به صورت کاملآ رايگان براي دانلود شما کاربران محترم قرار مي دهد. در طول اين چند ماه درخواست هاي متعددي مبني بر قرار دادن ويندوزي که بر روي لپ تاپ نيز نصب شود از سوي کاربران براي ما ارسال شد. در نتيجه پس از جلسه اي که بين اعضاي تيم نرم افزار سايت ميهن دانلود برگزار شد اين درخواست نيز برسي گرديد که بر اساس اکثريت آرا تصميم گرفته شد از اين پس در هر ماه علاوه بر جديد ترين آپديت ويندوز ايکس پي گروه BIE، جديد ترين آپديت ويندوز Student نيز که داراي طرفداران بسيار زيادي است و نيز قابل نصب بر روي لپ تاپ مي باشد در سايت قرار گيرد. اين ويندوز تنها ويندوزي است که علاوه بر کامپيوترهاي معمولي به دليل پشتيباني از درايورهاي SATA يا AHCI و RAID قابل نصب بر روي لپ تاپ نيز مي باشد.
نکات مهم:
- از اين پس در اواسط هر ماه جديد ترين آپديت ويندوز Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition در اين پست قرار ميگيرد در نتيجه شما کاربران گرامي براي دانلود اين ويندوز تنها تا اواسط ماه آينده فرصت داريد.
- تمامي ويندوز هايي که در اين پست معرفي مي شوند به صورت کامل از درايور SATA پشتيباني ميکنند در نتيجه شما ميتوانيد اين ويندوز ها را بر روي لپ تاپ نيز نصب کنيد.
- توصيه مي کنيم که اين ويندوز را فقط از طريق Boot نصب کنيد و از طريق Upgrade نصب نکنيد.
- سريال ويندوز به صورت جداگانه درون فايل ISO قرار دارد توجه داشته باشيد که در هنگام نصب ويندوز از طريق بوت نيازي به وارد کردن سريال نيست اما دوستاني که از داخل ويندوز خود قصد نصب را دارند بايد سريال را وارد کنند.
روش نصب:
پس از دانلود با کمک نرم افزار Winrar (
از اینجا دانلود کنید) فایل را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فايل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روي يک سي دي یا دی وی دی خام رايت نماييد.
روش بازيابي فايل هاي فشرده:
به دليل بالا بودن حجم فايل ها براي اينکه نگراني دوستان براي دانلود اين مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهيداتي را وِيژه اين فايل ها در نظر گرفته ايم و آن قابليت بازيابي فايل هاست. فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.
پویا نادرزاده بازدید : 1594 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)

|دانلود فیلم پرتقال خونی با لینک مستقیم از سرور سایت|

دانلود فیلم

کیفیت: DVDSCr – خوب

فرمت: wmv

حجم: ۳۷۳ MB

کارگردان: سیروس الوند
تهیه کننده: محمد نشاط
سال تولید: ۱۳۹۰
ژانر: درام اجتماعی
بازیگران: فریبرز عرب نیا، حامد بهداد، نیوشا ضیغمی، زیبا بروفه، ویشکا آسایش، آهو خردمند
خلاصه داستان: فیلم سینمایی «پرتقال خونی» روایت داستان مهندس میانسالی به نام والا است که در آستانه جدایی از همسرش است. در این بین دختر جوانی به نام ترمه برای طراحی دکور دفتر کارش می آید و رفته رفته این آشنایی به شکل گیری رابطه ای عاطفی می انجامد. والا که زخم خورده از زندگی مشترک است با احتیاط و کمی بدبینانه در این رابطه پیش می رود تا اینکه شخصی به نام سیاوش قدم در زندگی ترمه می گذارد و …

پویا نادرزاده بازدید : 173 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)

همان طور که بسیاری از کاربران آندرویدی می دانند مجموعه بازی های Drag Racing یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی هایی است که از اوایل ساخت سیستم عامل آندروید شروع به کار کرده است. تا کنون ده ها نسخه از این بازی ارائه شده و به طوری می شود گفت که دیگر خسته کننده شده است. در این راستا شرکت سازنده بازی Drag Racing بر ای شده تا تحولی در نسخه جدید تر به وجود آرد که این تحول Bike Edition یا همان نسخه دوچرخه سواری است. هم اکنون می توانید این بازی بسیار هیجان انگیز و پر طرفدار را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

پویا نادرزاده بازدید : 181 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)


همان طور که بسیاری از گیمر ها می دانند سری بازی های هیتمن ( Hitman ) یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی هایی است که از سال ها پیش توسط شرکت نچندان معروف Io Inetractive ساخته شد. پس از عرضه اولین نسخه از این بازی مورد استقبال بیش از حدی از بازی خور ها قرار گرفت که تا کنون 4 نسخه از بازی Hitman ساخته و عرضه شده است و نسخه پنجمش در راه است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه سوم و فوق العاده هیجان انگیز این بازی که Contracts نام گرفته , به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. داستان اصلی بازی از این قرار است که هیتمن به جرم قتل 47 نفر دستگیر شده و به دلایلی در یک بیمارستان روانی نگه داری می شود. شما باید به وی کمک کنید تا با انجام انواع ماموریت ها به هدف خود برسد.

پویا نادرزاده بازدید : 286 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)

مالتی مدیا

JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست ، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن ، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگهای مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانند Wide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و … از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

پویا نادرزاده بازدید : 240 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (1)

 

افزوده شده در تاریخ 01 اسفند 1390

» بازی پارکینگ سرگردان

ببازی پارکینگ سرگردان-ماشین مورد نظر را به سمت دیگر ماشین ها پرتاب کنید و آنها را از بین ببرید و سپس در پارکینگ مورد نظر قرار گیرید تا به مرحله بعد...{ادامه توضیحات و شروع بازی}بازی

افزوده شده در تاریخ 08 بهمن 1390

» بازی پرنده های خشمگین

بازی پرنده گان خشمگین یکی از بازی های مهیج و سرگرم کننده است که توانسته مخاطبان زیادی به خود جذب کند.اکنون مای گیم این بازی جذاب را...{ادامه توضیحات و شروع بازی}بازی

افزوده شده در تاریخ 08 بهمن 1390

» مسابقات رالی ماشین 3 بعدی

مسابقات رالی اتومومبیل رانی با گرافیک مناسب و به صورت سه بعدی.با ماشین های دیگر به رقابت بپردازید و ببینید در پایان چه رتبه ای به دست...{ادامه توضیحات و شروع بازی}بازی

افزوده شده در تاریخ 08 بهمن 1390

» بازی بایک مانیا روی یخ

بازی بایک مانیا روی یخ: این هم نسخه دیگری از بازی پر طرفدار بایک مانیا که در آن باید این موتور سیکلت را از روی موانع صعب العبور که شامل...{ادامه توضیحات و شروع بازی}بازی

افزوده شده در تاریخ 01 بهمن 1390

» تنیس روی میز 3 بعدی

بازی تنیس روی میز سه بعدی.یک بازی پر هیجان برای علاقمندان به ورزش مهیج پینگ پنگ که از گرافیک مناسب و در حین حال از حجم سبکی برخوردار...{ادامه توضیحات و شروع بازی}بازی

افزوده شده در تاریخ 01 بهمن 1390

» بازی بایک مانیا 4

بازی بایک مانیا 4: این هم نسخه 4 بازی پر طرفدار بایک مانیا که در آن باید این موتور سیکلت مینیاتوری رو که روی میز قرار گرفته از روی موانع عبور دهید...{ادامه توضیحات و شروع بازی}بازی

افزوده شده در تاریخ 01 بهمن 1390

» قویترین مردان جهان

مسابقات قویترین مردان جهان. در این بازی جذاب باید با دیگر مردان آهنین به رقابت بپردازید و در هر مرحله باید آیتمهای مورد نظر رو با بهترین رکورد پشت...{ادامه توضیحات و شروع بازی}بازی

افزوده شده در تاریخ 10 دی 1390

» فوتبال آنلاین

بازی فوتبال آنلاین : مسابقه فوتبال آنلاین را اینبار در قالب یک بازی کم حجم تجربه کنید. کمی صبر کنید تا گزینه PLAY GAME در قسمت زیر کاملآ لود شود و...{ادامه توضیحات و شروع بازی}بازی

پویا نادرزاده بازدید : 245 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)

Yahoo! Messenger (sometimes abbreviated YIM) is an advertisement-supported instant messaging client and associated protocol provided by Yahoo!. Yahoo! Messenger is provided free of charge and can be downloaded and used with a generic “Yahoo! ID” which also allows access to other Yahoo! services, such as Yahoo! Mail, where users can be automatically notified when they receive new email. Yahoo! also offers PC-PC, PC-Phone and Phone-to-PC service, file transfers, webcam hosting, text messaging service, and chat rooms in various categories.

Yahoo! Messenger was originally launched under the name Yahoo! Pager on March 9, 1998.

In addition to instant messaging features similar to those offered by ICQ, it also offers (on Microsoft Windows) features such as: IMVironments (customizing the look of Instant Message windows, some of which include authorized themes of famous cartoons such as Garfield or Dilbert), address-book integration and Custom Status Messages. It was also the first major IM client to feature BUZZing and music-status. Another recently added feature is customized avatars. Yahoo Messenger also allows users to access Yahoo Chat Rooms.

Size : 16.7 MB

Download Now!

پویا نادرزاده بازدید : 291 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (1)
sms-rayegan-hamidhira.jpg

امروزه یکی از مهمترین راه های ارتباطی پیامک ها محسوب میشوند . پیام کوتاه کم کم به عادت اکثر مردم تبدیل شده است به طوری که حتی تبریک گفتن ها و ... هم از طریق ارسال پیام کوتاه انجام میشود .
سالانه در کشور ملیون ها پیامک ارسال میشود که این نشان از محبوبیت و استفاده ی بالا از این سرویس دارد . اگر شما هم از طرفداران پیام کوتاه و یا به اصطلاح اس ام اس باز باشید حتما با هزینه های ارسال پیامک آشنایی دارید . اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که روزی بتوانید برای ارسال هر پیامک هزینه ای بسیار ناچیز پرداخت کنید ؟ به قدری اندک که بتوان آن را رایگان نامید ؟
نرم افزار های زیادی برای کاهش هزینه ی اس ام اس وجود دارد که اکثرا یا غیر قابل استفاده هستند و یا کار با آنها اذیت کننده است . امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را خدمت شما معرفی خواهیم کرد که با یک ایده ی جالب باعث رایگان شدن ارسال پیامک های شما خواهد شد . این نرم افزار که با استفاده از سرویس GPRS پیام کوتاه های شما را ارسال خواهد کرد به صورت جاوا (قابل نصب بر روی تمام گوشی ها) و با ظاهری ساده و کاربرپسند طراحی شده است .

برای دریافت برنامه ، توضیحات بیشتر و آموزش استفاده به ادامه مطلب مراجعه کنید
پویا نادرزاده بازدید : 300 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)
smskhande.jpg
مجموعه اي كه براي کاربران میهن دانلود آماده كرده ايم شامل اس ام اس های جديد خنده دار و سرکاری مي باشد. برای راحتی شما دوستان ، تمامي اس ام اس ها را در قالب يك فايل Word به صورت متنی با حجم کم قرار داده ايم تا به راحتي بتوانيد آنها را به گوشي خود انتقال دهيد.هم اكنون مي توانيد اين مجموعه ي گردآوري شده را در قالب يك فايل فشرده شده از سايت ميهن دانلود دريافت كنيد.
پویا نادرزاده بازدید : 181 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)
sms-khandedar-sarekari_www.MihanDownload.com.jpg
مجموعه ای شامل 14 پیامک سرکاری و خنده دار جدید مخصوص نیمه اول آذر 89 را برایتان آماده کرده ایم.این پیامک ها همگی در ادامه مطلب قابل مشاهده هستند.برای دیدن پیامک ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
پویا نادرزاده بازدید : 236 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

|دانلود کارتون Cars 2 با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود فیلم Cars 2

ژانر: انیمیشن, ماجرایی, کمدی

کیفیت: cam – پرده سینما

فرمت: mkv

حجم: ۴۵۰ MB

امتیاز: ۶٫۷/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

کارگردان: John Lasseter, Brad Lewis

ستارگان: Owen Wilson, Larry the Cable Guy and Michael Caine

خلاصه داستان: Star race car Lightning McQueen and his pal Mater head overseas to compete in the World Grand Prix race. But the road to the championship becomes rocky as Mater gets caught up in an intriguing adventure of his own: international espionage.

پویا نادرزاده بازدید : 4358 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (7)

آهنگ زيباي محسن یگانه به نام خداحافظ

(البته لازم به ذکر است که این آهنگ به صورت دمو پخش شده ولی این آهنگ به صورت کامل و به همراهی حسین جوشقانی است)

www.mhy.blogfa.com

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

پویا نادرزاده بازدید : 211 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

رمان ( 4 کتاب موبایل )

کتاب ها عبارتند از:
۱- رمان “ما هیچ وقت نامزد نبودیم” که خیلی زیباست و نوشته رضا استادی است
۲- رمان قشنگ ایرانی “لحظه های سوخته” اثر اعظم طاهر پور
۳- پر فروش ترین رمان دنیا در سال ۲۰۰۹ یعنی “نماد گمشده” نوشته دن براون که ادامه کتاب رمز داوینچی است
۴- و در آخر کتاب طالع بینی مشخصات متولدین ماهها که اطلاعات جالبی دارد.

سيستم عامل:
Java Platform

دانلود رمان ( 4 کتاب موبایل )


1387.02 کيلوبايت


تفسیر نور

این تفسیر یکی از آثار کم نظیر دکتر مصطفی خرمدل بوده که در قالب یک برنامه جاوا برای گوشی های موبایل ساخته شده است. شما در این برنامه می توانید به صورت کامل تفسیر نور را همراه با پاورقی مشاهده کنید همچنین قادرید در آیات و تفسیر ها به جستجو بپردازید علاوه بر این به فهرست کامل تمام سورها در این برنامه دسترسی خواهید داشت

سيستم عامل:
Java Platform

دانلود تفسیر نور
2173.39 کيلوبايت


TTPod 3.71

پلیر بسیار قدرتمند برای گوشی های سیمبین S603rd

سيستم عامل:
Symbian S60 3rd Edition

دانلود TTPod 3.71
1298.68 کيلوبايت


Music box 1.00

به کمک این برنامه میتوانید آهنگ سازی کنید

سيستم عامل:
Symbian S60 3rd Edition

دانلود Music box 1.00
181.37 کيلوبايت

Own voice

در گوشی های ورژن 5 می توانید صدای مسیر یابی با تمامی زبان ها را دریافت کنید . اما شاید شما هم بخواهید صدای خود را به عنوان مسیر یاب صوتی قرار دهید own voice For ovi map نام نرم افزاری مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد که با کمک آن می توانید صدای خود را به عناون مسیر یاب صوتی برنامه Ovi Map قرار دهید . یا می توانید از پکیج های صوتی پیشفرض که در این برنامه است استفاده نمایید . البته برای استفاده از پکیج های صوتی باید از طریق برنامه آن ها را از اینترنت دریافت نمایید . لازم به ذکر است در هنگام اجرای برنامه لحظه ای کوتاه به اینترنت متصل می شوید ، سپس می توانید بدون استفاده از اینترنت از برنامه استفاده کنید

سيستم عامل:
Symbian S60 5th Edition

دانلود Own voice
479.17 کيلوبايت


Best Call Notes v1_01

یکی از مشکلات همیشگی کاربران تلفن های همراه نوشتن متن در حین مکالمه است. در اکثر گوشی های موبایل دسترسی به دیگر امکانات هنگام مکالمه امکان پذیر نبوده و یا مشکل است. نرم افزار Best Call Notes برای این حل این مشکل طراحی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار ، هنگام مکالمه با تلفن همراه خود به آسانی قادر خواهید بود که متنی را تایپ کنید ، به لیست شماره های تماس بروید ، پیامک ارسال کنید و بسیاری امکانات دیگر.

سيستم عامل:
Symbian S60 5th Edition

دانلود Best Call Notes v1_01
242.59 کيلوبايت


HongDi Tech DuDu

ضبط خودکار مکالمات
پشتیبانی از فرمت AMR و Wav
قرارگیری در حالت مخفی
پشتیبانی از کلیدها میانبر برای استفاده ی راحت تر از برنامه
قابلیت چیدن صداها بر اساس نام تماس گیرنده
محافظت از صداهای ضبط شده
قرارگیری در Startup و همخوانی با PCSuite
پشتیبانی از 5800
امکان آپدیت رایگان
ارسال فایلهای ضبط شده
مارک در منوی برنامه
رمزگذاری روی فایل های ضبظ شده
امکان Hotkey
پنهان شدن برنامه
تغییرات:
اضافه شدن Hotkey برای ویرایش پنجم
رفع باگ های ورژن قبلی

سيستم عامل:
Symbian S60 5th Edition

دانلود HongDi Tech DuDu
131.2 کيلوبايت


HXPatcher v1.00

ویژگیها :

بالاتر بردن فرکانس پردازنده گوشی (اورکلاک)
فعال و غیرفعال کردن تسک منیجر 3 بعدی
فعال و غیرفعال کردن حالت 3 بعدی صفحه اصلی (Navigation)
فعال و غیرفعال کردن فوکوس خودکار
فعال و غیرفعال کردن فوکوس ثابت
فعال و غیرفعال کردن کاهش دهنده سر و وصدای اطراف
قراردادن هر نرم افزار در سمت چپ یا راست شیفت دسکتاپ
تنظیم حساسیت میکروفون
ایجاد تغییرات در حالتهای پیمایشی (kinetics Scrolling)
نکات مهم :
این ابزار از فریمور HyperH V7 استخراج شده و بصورت یک نرم افزار SIS برای شما آماده شده است .
این نرم افزار تنها مختص گوشی Samsung I8910 Omnia HD میباشد .
زبان نرم افزار انگلیسی میباشد .
حتما قبل از استفاده از این نرم افزار از اطلاعات گوشی خود یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید .

سيستم عامل:
Symbian S60 3rd Edition

دانلود HXPatcher v1.00
70.41 کيلوبايت

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نطر شما بهترین مطلب برای سایت چیست؟
    به نظر شما چه نوع بازی مخاطبین بیشتری جمع میکند؟
    حامیان

    حامیان سایت dsp عبارت اند:

    www.mihandownload.com

    www.downloadha.com

    www.achmaz.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 345
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 2,890
  • بازدید کلی : 133,049
  • مترجم سایت

    تماس با ما

    تماس با ما